تهیه طرح توجیهی، مطالعات بازار، امکان سنجی طرح ها، مطالعه بازار و ظرفیت سنجی و نگارش بیش از 1250 طرح توجیهی از ابتدای فعالیت تا کنون، همه و همه نشانگر عزم و تلاش این مجموعه جهت ارائه بهترین خدمات به شما سرمایه گذاران عزیز می باشد.

مجموعه ما با تکیه بر توان تخصصی و تجربی کارشناسان خود توانایی تهیه کلیه طرح های توجیهی تولیدی صنعتی ، خدماتی و کشاورزی را دارا می باشد. که برخی از انها عبارتند از : طرح های توجیهی فنی،اقتصادی ومالی شامل : *طرح توجیهی ایجادی، سرمایه در گردش *طرح توجیهی صنعتی و تولیدی * طرح توجیهی کشاورزی و دامپروری *طرح توجیهی خدماتی * طرح توجیهی گردشگری *طرح های توجیهی با نرم افزار کامفار

شماره تماس مدیریت :

09361506674 مهندس امینی

 

 

درباره ما

مرکز تهیه و تدوین طرح های توجیهی اقتصادی و فنی

شرکت مهندسین مشاور باتاب فیدار ماهان   به شماره ثبت 16965 و  شناسه ملي 14009368370  با همکاری جمعی از کارشناسان و متخصصین رشته‌های مهندسی، مدیریت و اقتصاد تاسیس گردیده است .

هدف ما

خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران محترم،

ماموریت اصلی گروه مهندسین مشاور  باتاب فیدار ماهان ارائه‌ خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران محترم، ارتقاء اعتبار نام تجاری با هدف ایجاد اعتماد و رضایت کلیه ذی نفعان و رشد و تعالی فرهنگ درست سرمایه‌گذاری در کشور می‌باشد.

آشنایی با ما

فعالیتهای مهندسی و ارزیابی مالی و امکانسنجی طرح های توجیهی در بخش صنعت و معدن و تجارت و خدمات و کشاورزی خدمات مدیریت و صنایع ، برگزاری سمینار ها ، خرید و فروش و امور بازرگانی، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، کنترل پروژه ومدیریت پیمان و عقد قرارداد با سازمانها و شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی ، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی، اخذ و اعطای نمایندگی از شرکت ها و موسسات داخلی و خارجی،طراحی ، نظارت ، اجراء وساخت کلیه پروژه های عمرانی ، بازسازی ، گردشگری ، توریستی ، اقامتی و هتل ها ، ایجاد محوطه و مجموعه های گردشگری

اعضای تیم ما

م .علیزاده

طراح سایت

ع . محمدی

پشتیبان

مهدی امینی

مدیر عامل

م. باقری

دکترای مدیریت

مهرداد جعفری

کارشناس

0 +

اعضای تیم دورکار